sjuk :(

Kategori: Allmänt

nej nu ska jag börja blogga igen hade jag tänkte, och varje dag och kanske till och med några gånger om dagen.
 
var hemma från skolan igår mådde sjukt jävla dåligt, men finns verkligen inget att göra när man e hemma o är sjuk. orkar inte gå ut o gå för då hostar jag ihäl mig orkar inte vara ute o greja för då svettas jag som en gris. finns verkligen inget vettigt att hitta på och sitter jag framför datorn en hel dag blir jag helt skadad av det ist.
 
jaja, natten var verkligen hemsk:( låg i flera timmar och inte kunde somna, sen när ja väl somnat så vakna jag varannan timma och var tvungen att dricka vatten  och snyta mig o hela fadderullan. usch och fy o bläää. brukar bara vara snuvig i en dag men verkar som att min förkylning hatar mig.
 
min underbaring ska komma hit sen, (tror jag iaf) han sa det igår, så då får han ta hand om mig :D känns som att dagen kommer bli väldigt bra, slipper ligga och kolla på film själv.

<3
 
pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: