Vilken dag..

Kategori: Allmänt

Skola som i vanlig ordning.. men var en sväng på innovatum och skulle leka lite med Elin och Lotta. sprang runt värre än småbarnen där.
 
stressar som idioter och bygger ett legohus, är helt inne i byggandet så kommer kungen och går förbi.. pinsamt
Lotta blir helt till sig o bara skriker kungen typ tusen gånger och drar även Elin i håret men den pucko ungen fattar ju ingenting o bara ÄRE KUNGEN SOM DRAR MIG I HÅRET!? mobbade kompisar har jag. va ju trevligt för vår lille kung att få se på ungdommar som leker som små barn, har han fått se de med innan han dör :)
 
efter skolan så vare riskettan. kommer in i trapphuset o hör lång väg vad alla pratar o skrattar o grejar. tänker för mig själv, hoppas de är ngr turkar för dom brukar alltid prata så mkt så då slipper jag. kommer närmare dörren och hör bara turkar.. kommer in genom dörren och ser bara turkar. he he he.. va ju inte riktigt så ag tänkt mig men jaja, slipper jag ju prata helt då, tänker för mig själv *hoppas jag fattar vad dom säger till mig bara om dom skulle börja prata med mig*
 
jaaa men visst ja... slutade med att körlärarn fick prata på ngt konstigt språk med han för att fatta vad han sa. o där sitter jag o typ. hjälper inte att du översätter, förstår inte dig heller...jaja. så kan det va ibland.
 
kommer hem o det verkligen spöregnar. då står de en kissenödig hund innanför dörren trodde jag skulle tuppa av, ville verkligen inte gå ut i regnet. men som tur var så sprang han iväg o hämta en leksak så då passa jag på att smita iväg :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: