3 år!

Kategori: Allmänt

härlig skoldag :)
blev en lugn och go, o sista lektionen inställd, göööött!
blev en sväng i stan med elin och käkade även på New Place, gottit:P
 
så körde jonas hem mig, skulle ju egentligen spendera dagen tsm eftersom vi vart tsm i 3år idag, men han skulle jobba natt så så blev det ikke. jaja så äre ibland, men då fick jag gjort lite teori idag med (Y) fattar inte hur det kan vara så jävla tråkigt med teori.. borde inte klaga men de gör jag ändå :O sjukt jobbigt att spendera hela dagarna i boken eller framför ett program på datorn..
 
mina senaste dagar har bestått av skolan, övningköra, plugga, gå ut med vovven och plugga... inte så roligt liv känner jag just nu men blir la roligare när jag har mitt körkort sen :D
jaja nu har jag klagat klart för idag :)
pösshej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: