Jaaao, så kan de va!

Kategori: Allmänt

Händer inte speciellt mycket nu för tiden då jag måste spendera hela dagarna åt mitt körkort, är jag inte ute och övningkör som förövrigt börjar bli jäävligt tråkigt så sitter jag med teorin. Men ska sitta hela denna veckan o verkligen bara nöta och köra så mycket jag kan så jag sen kan lägga de bakom mig o gå på nästa grej.
 
Efter körkortet har jag tänkt att jag ska skriva mitt cv och söka så mycket jobb som möjligt eftersom det e inte lätt att leva på 1000 kr i månaden, när man vill flytta hemmifrån och allt. så tänkte lägga ner mer tid på mitt liv nu.
 
Kommer ske en hel del förändrnigar i mitt liv nu i en månad framöver ska bland annat sätta igång o simma nu också och komma i form. kommer ske en hel del förändringar därtill men inget jag skrivet ut här, sånt man får märka sen helt enkelt.
 
Vill att veckan ska gå så fort som möjligt så har bokat in en del grejer som ska hända. imorn ska jag plugga teori ska få hjälp av Jonas ponas, sen torsdag ska jag städa och även simma med fia :) ska klämma in teorin där med hade jag tänkt och även körning. Fredag blir det antagligen biltema, ska handla lite grejer till bilen och samtidigt övningköra såklart. sen blir det nog ganska lungt. Simmning blir det antagligen även på lördag sen får det bli att städa hemma för på söndag blir det kalas för släkten eftersom jag fyller år på Måndag, detta kan li den bästa födelsedagen i mitt liv men även den sämsta.. :( men håller tummarna på att det blir den bästa.
 
tänkte jag skulle göra ngt kul med bloggen också, ny header som jag skulle fixat när jag fixa denna måste fixas också eftersom den jag har nu bara var en test egentligen. har tänkt och börja skriva om annat också, inte bara det som händer i livet men har inte kommit på ngt kul så om någon kommer på ngt så kom gärna med förslag!:)

funderar på om jag ska börja ta upp fotandet lite igen har inte blivit så mycket, men är inte så kul när kameran inte funkar som den ska och det är inte precis billigt att köpa systemkamera och rätt objektiv och allt. får väll ta det någon gång i framtiden då jag blir rik :) haha
aja slutskrivet för idag, måste lyfta på röven o gå ut med min gosvovve som snart klättrar på väggarna.
hejsvejs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: