Fullbokad dag!

Kategori: Allmänt

Dagen börjar med att pappa kommer och väcker mig klockan 6.00 o är mer nervös än mig över halkan.. tack för den pappsen!
Halkan va skitkul, fick typ inte köra så mycket men var skitkul:D skulle lätt göra om den. höll på o skälla ut instruktören när han helt plötsligt bara skriker bromsa, fatta ingenting.. haha, tog ett tag innan jag koppla att jag verkligen skulle bromsa :O
sen kommer pappa o hämtar mig, och frågar hur det gått o jag bara joo de gick jätte bra. så säger han va bra jag trodde nästan att du kunde för lite.. tack pappa återigen.... vet faktiskt hur man bromsar o gasar..
 
Har även hunnit med två prommenader idag, en på typ 30 min och en på 45min.
även klippt gräset i en timma så har rört på mig en hel del idag (Y)

Mamma slår ju rekordet också, dom ska alltid komma med allt i sista minuten så jag får stressa sönder, och är ju sjuk nu så hostar typ så jag spyr hela tiden.. skulle till stan och käka med moa och ewelina så sa pappa först att han inte kunde köra mig till bussen så satte mig vid datan en stund eftersom jag inte hann cykla på 10 min till bussen. sen 5 min innan bussen går kommer han in och säger att han kan köra mig, så får springa upp för trappan och hämta grejer springer ner kommer på att jag glömt ngt springer upp igen sen ut o ropar på pappa o får såklart världens hostattack för blir ju inte bättre av att stressa med hostan. så stannar o spyr, så kommer mamma helt förstörd springandes o bara men guud, spyr du.. o kan ju liksom inte spy prata och hosta samtidigt så svarar inte, då blir hon typ sur och sen bara men herregud nu får du sluta stressa hela tiden.. jaa men om ni kunde sagt till mig när jag fråga ist så hade det här inte hänt...
 
äntligen sitter jag i soffan o tar det lungt en stund :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: