körkort hit o körkort dit...

Kategori: Allmänt

slutade 10.00 idag som vanligt, så kom pappa o hämta upp mig så övningkörde vi lite:) sen vare hem kolla på en film, ta det lungt och sen ut o käka med Jonas <3
 
efter de har jag suttit med körkortsboken i handen konstant, kom igenom 112 sidor. gött som fan :) bara ngr 100 kvar. imorn har jag risk ettan. lite nervös. vet inte ens vilken trafikskola de är, så är ju sådär bra. vet iaf att den ska ligga mitt emot oden så kan väll inte vara så svårt att hitta.
 
blir lång dag i skolan imorn också :( slutar klockan 15.15 sen början ettan klockan 16.00. sen har jag planer på att åka hem o plugga men låter inte som att jag kommer orka de efter morgondagen....
 
aja snart blire la att hoppa i säng, sjukt trött i huvet :O
 
hejsan svejsan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: