Virre verre

Kategori: Allmänt

Fredag! helt klart underbaraste dagen i veckan! :)
sjukt trött e jag också, pappa kom o hämta mig 13.30 o kom hem nu så ha vart ute o övningkört i ngr timmar:) så nu är det bara att fortsätta med teori då.
 
finns verkligen ingenting jag kan skriva om längre eftersom jag inte gör ngt vettigt :O
 
igår var jag o simma med Elin fia o Alice :D det va gött, hade hela hallevi för oss själva ett tag tills alla småungarna kom och skulle ha simskola då :O jävla gubbjävel som tog våra skor och ställde helt hej kom o hjälp mig, dem var ju inte speciellt glada om man säger så. vafan gör de om man inte fattar vart man ska ställa skorna, hade ju fan inte vart där på minst 10 år :O men då var han väll tvungen att röra på sig ist för att de stod två gubbar o en kines stirra på oss.. jaja, thats life
 
känner mig gött snurrig, hur kan man läsa ett mail utan att helt se att det står att man ska på möte? när de står klart o tydligt.. gött pinsamt när dom ringer o säger att dom väntar på oss o jag blir typ lite halv sur eftersom jag inte alls sett att de vi skulle på möte. aja, sånt som händer ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: