helgen :)

Kategori: Allmänt

Helgen har varit lugn och skönt (Y)
I fredags var jag med fia och sov även där, var längesedan så var riktigt kul :)
På lördagan vaknade jag hos fia, tog det lugnt ett par timmar o sen hem för att äta, städa bilen och göra mig iordning.
så kom Agnes och städade sin bil :)
på kvällen åkte jag Agnes och Fia till ljusfestivalen i Grästorp, var inte alls som de brukar och tyckte det var alldeles för mycket folk. åkte dit för att se necken och spökena. inget var som förväntat.:( spökena skrämmde oss inte och necken var ju inte ens naken.. haha
så vi drog hem o tog raggar rundan i vänersborg. Raggade killar med bingotutan, tror mer vi skrämde iväg dom men men kul som fan vare iaf :D
och idag har jag vart hurtbulle, var ute o gick med gosvoffen blev en långpromenad. haha så kul när jag var inne på kyrkostigen så ser jag helt plötsligt två fyrhjulingar som kör runt som idioter på "parkeringen". blev så jävla rädd så tog eddie och sprang in i skogen o gömde mig. haha dum e ja... kom på sen att mördare skulle nog ine vara ute mitt på dan, men dom va sjukt läskiga.
sen vare bara att gå hem o plugga teori. har inte ens hunnit läsa ut hela boken än, så jävla tråkigt äre att läsa. vet inte hur många gånger jag somnat i den där jävla boken.
menmen testade hur mkt jag kunde på körkort online och fick ganska bra resultat för att knappt läst halva boken tycker jag :) gjorde en hel del slarvfel också men fatta inte hur man gick tbx för att ändra :P så kanske kan få mitt körkort någon gång.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: