Ingen Rubrik! (Y)

Kategori: Allmänt

sådär, blev ett till idag ändå... hmm ingen aning om vad jag ska skriva om så tänkte skriva som jag brukar om vad som hänt under dagen och även om hur bäst stiftelsen är :D
 
var ute med min kära syster och hjälpte henne plocka in ved. erbjöd mig till och med att hjälpa till. händer inte ofta så ta vara på stunden. skulle egentligen passat pegasus i helgen men blir tydligen inte så nu ändå :) jaja. efter veden åkte vi ner till stan och handla och tog en promenad med eddie. och nu sitter jag här o lyssnar på stiftelsen <3
 
älskar stiftelsen, asså så jävla bra är dom. förstår inte ens hur man kan vara så bra. har blivit kär <3 bottar ljudet och bara sitter och lyssnar. kan inte ens med att sjunga med för de vore en skam att jag sjunger deras låt. HAHHAHA sjunger så himla fint menar jag.. vad skulle man göra utan så underbar musik. alltså allt är så jävla bra med dom. texten är bra och hela alltet :O
 
fundeara på om ja ska ta en dusch och käka ngt. känner mig så skabbig har inte borstat håret sen typ i söndags. finns ingen ork till de. har ju ifs duschat o sen borstat det men sen blire ju lika äckligt igen.. så borde sova med tort hår inatt.
 
hejsan svejsan!
kissemissen fick vara med på kort :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: