så kan de va!

Kategori: Allmänt

Torsdag, helt klart bästa dagen i veckan, slutar tidigt och det är dagen innan fredag :)
 
idag har jag hunnit med en hel del
pappa hämtade mig när jag slutade, så körde jag till biltema i uddevalla. sen blev det donken, göttigt :) sen körde jag även tbx. ditvägen gick jättebra, var inte alls trött oså. sen hemvägen var lite värre regnade så jag inte såg vägen och självklart skulle det hända precis när jag höll på med en omkörning, såg verkligen ingenting så va ju inte jättekul precis:p
var sjukt trött när jag kom hem så satte mig en stund vid datorn och pluggade även lite teori sen ut på en liten sväng med eddie, och blev även en lång promenad också :)
så nu är jag helt slut så ska lägga mig o vila en stund innan Jonasponas kommer :)
puss o kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: