Helloooo estland!

Kategori: Allmänt

GÖÖÖTT redan torsdag :D veckan går fort, ska o  simma efter skolan idag med fia :) sen oväg o tjäna lite pengar o sen vidre hem o plugga teori, ska se fall det går att läsa ut hela boken en gång till över helgen, tror inte jag kommer klara de men gör ett försök iaf :)
Har fått godkänt på nästan alla frågorna på skivan, hade 8 prov kvar i måndags tror jag de va o nu har jag bara 3 :D fyfan har verkligen aldrig pluggat såhär mycket i mitt liv :O
jaja
har fått ny sterio till bilen nu också, så ist för kasettband har jag AUX och USB (Y) gött de:) måste bara köpa ngn snabbkoppling eller ngt sa pappa så får fixa de när vi är på biltema imorn :) ska köpa lite anna till bilen då också :)
nu måste jag åka till skolan, men ha en bra dag ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: