intresse klubben antecknar

Kategori: Allmänt

Onsdag idag då, gött som fan o vara ledig trotts att jag inte vart i skolan sen i fredags, men då hinner jag bli frisk ordentligt, kunde iaf sova hela natten.
 
var en lugn dag igår, fick chips o dipp av min underbara pojkvän sen skulle vi ta ett varv i stan bara men fastnade på saab eftersom det var däckbränning. så var där i ngr timmar, sen hem o sova så kom väll i säng runt 2.00 kanske är därför jag lyckades sova hela natten.
 
idag ska jag ner till stan på möte klockan 16.00 sen blir det väll att övningköra har en hel del finslip kvar om man säger så. så måste ligga i om jag ska få mitt körkort till jag fyller år. passar nog på att plugga lite idag också, för sen när jag kommer tillbaks till skolan lär jag ju inte ha tid med annat en den så mkt som jag missat;:O
 
funderar på att gå ner o käka frukost nu och chilla framför tv:n en stund.
kram o pöss!
 
Zante 2012 <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: