hurtbulle

Kategori: Allmänt

jaaa då var den här dan nästan över den med, vill verkligen stanna hemma imorn också egentligen, men måste gå till skolan nu, ifs bara en lektion. fast även den längsta dan i veckan trotts att jag slutar klockan 10.00. att sitta och lyssna på någon som står o mal i 1,5 timma utan att fatta ett piss av vad personen säger. jävligt segt, hade hellre suttit ute i minusgrader i linne i 1,5 timma än sitta där. eller kanske inte.. men nästan iaf, ingen lyckas trycka in något i mitt huvud genom att tjata eller tvinga mig att läsa. så egentligen helt meningslöst för mig att gå i skolan.
 
ajaaa what evaaaah!
 
har varit duktig idag, gick på mötet. tänkte först ringa o säga att jag var sjuk men sen tänkte jag att det var lika bra och gå dit. sen träffa jag min underbaring en stund tills mamma kom och plocka upp mig.
efter de var det att hoppa upp på cykeln och motionera vovven. trotts att jag höll på att spy 3 gånger av att jag hosta så mycket i bara uppförsbacken så var jag ute i 45 min :) kändes som typ 10 min. så imorn kommer de la kännas som om jag blivit rövknullad igen. sist kunne jag inte ens sitta ner på en stol utan att det sved i hela röven :o gööööött.
 
väntar på att min underbara pojkvän ska komma och plocka upp mig ngn gång så vi kan köra hem moa <3
sen blir det hem igen och plugga den där jäääävla teorin...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: