hjort i framrutan!

Kategori: Allmänt

Godmorgon.
tänkte jag skulle gå o lägga mig 22.00 igår, så jag verkligen fick sova på natten, men det var ju kört. Jonas smsar mig precis när jag skulle gå o lägga mig och skriver "RING!!!" fatta direkt att det hade hänt ngt bara sprang in tog systers mobil och innan han hann svara så bara "va har hänt!?:O" och jonas lika lugn som vanligt bara nej men det e ingen fara men kan ni komma ner till bryggum med en telefon som går att ringa för. jag frida och pappa slänger oss i bilen och åker ner. ingen fara nej... som tur var var det ju ingen fara med älsklingen men bilen var ju ingen vacker syn.
"hej, jag klippte en hjort"
no shiiit:O
 
hjorten hade flugit upp i rutan och krossat hela den. eller aa rutan hade inte ramlat in men den var sprucken. över hela skiten och bilen var bucklig. så vi ringde polisen och fick stå där i över en timma för att vänta på en jägare som åkte från velanda. jävla långt bort velanda flyttat...
 
ajaa, så vare att åka hem när jägarn väl hade kommit. så klockan var väll typ lite över 00.00. sen kunde jag inte somna på typ en timma för jag hosta som fan och vakna även tusen gånger på natten. så hade jag ställt klockan o den ringde inte ens så måste vart så trött att jag stängt av den lr något. menmen så väcker pappa mig 20 över o bara nu får du skynda dig... ajjemäään. jah skynda mig... med att somna om igen. sen kommer han halv igen och är helt tokig och jag bara sneeeela pappa kan jag stanna hemma idag också.. så så blev det med det och känner mig till och med sjukare än igår :( men imorn ska jag iaf gå till skolan. om jag inte dött då vill säga :)


Kommentarer

  • älsklingen säger:

    hade även tryckt till taket samt vänster skärmen fram såg vi idag :P

    2012-09-20 | 13:12:02

Kommentera inlägget här: