skola imorn -.-

Kategori: Allmänt

hatar verkligen söndagar, finns inget värre..
väntar på att jonas ska vakna nu och att eddie ska torka så vi kan gå ut o gå:) är bagageluckeloppis uppe vid kyrkan idag också så blir la att gå upp dit och kolla lite sen, händer ju inte speciellt mycket här om man säger så.

Imorse vakna jag av att Eddie gäspar som ett mongo och höll på att pissa ner sig, sen vare att duscha honom och kolla lite film, vakna 9.00 och kunde inte somna om när jag varit ute med eddie.

Och nu hör jag att jonas vakna så får la sätta igång med frukosten, så duktig jag e :D han klagar alltid på att jag aldrig gör ngt så.

hittat perfekta lägenheten också i sylte, en tvåa. nära till skolan gratis parkering och billigare om man är under 26 år :) as bra med gratis parkering eftersom vi har två bilar och parkeringar kan bli dyra. menmen, när jag fyllt 18 ska jag ta körkort sen säger jag byebye till detta huset! vill verkligen hemmifrån nu, pallar inte att alla lägger sig i hur och när man sätter ner sin fot och vart man sätter den.

har ju typ allt som behövs för att flytta så det ska väll inte vara några problem.
aja får sätta igång med frukosten, ha en sugig SÖNDAG -.-



gjorde dessa igår, blev inte alls lika fint som jag trodde att det skulle bli, men vafan det smaka ju samma iaf!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: