sjukt trött som vanligt..

Kategori: Allmänt

är verkligen as trött nu, slutade skolan 16.15 som vanligt på måndagar och mellan varje lektion så har vi 5 mins rast, fast ifs slapp jag en lektion idag. har inga mer samhälls lektioner mer:D eller joo två till en som vi ska fika på och en som alla som inte har redovisat ska redovisa så det e gööött :D

ska bli så jävla gött att äntligen slippa idrott, svenska, engelska och matte :D fast lär väll iaf få läsa upp engelska senare eftersom nationella gick åt helvete och jag ligger precis på gränsen till G -.- ååh vad jag hatar mitt liv. värsta ämnet i skolan är verkligen engelska och jag har alltid sugit på de om jag inte klarar det här nu så har jag läst ett helt år i onödan och då har mitt liv förstörts på grund av absolut ingenting :O haha typ iaf :D

kollat massa gårdar idag oså kollade jag såklart på hundar, hittade en jätte fin vovve som skulle oplaceras, vill ha den (A) den såg ut som en schäfer men var Hutski färg på, låter kanske inte bra men det va enormt sööt iaf :)

aja efter skolan lovade jag frida att åka ut och ta hand om pegge lille :) han stod inne och va pinkeblöt stackarn, och alltid lika gosig :) trotts att min syster LOVADE mig att hon skulle ta hand om Eddie och gå ut och gå med honom i Lördags så jag kunde åka tidigare så sket hon i det, ändå var jag snäll och tog hand om hennes häst, jag måste vara den bästa systern ever. haha i hennes dröm kanske.

tänkte typ gå o lägga mig nu för fryser röven av mig och är så jävla trött, och eftersom lilla fiffi kommit hem så är hon nog och letar efter repet nu eftersom jag sitter vid hennes dator och har dessutom flyttat på den, då brukar det ta hus i helvete:) fast just nu låter hon ganska glad, eftersom vi var o lämnat mat till henne på jobbet också så är hon iaf inte sur över att hon är hungrig, värsta ilskan som finns! haha så är jag själv tio gånger värre...

IAF jag skulle gå o lägga mig ja! efter ett långt blogg inlägg utan ngt vettigt innehåll!:)
puss och kram natti natti :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: