Lill Lördag! <3

Kategori: Allmänt

GÖTT!! allt pluggande har gett resultat, har INGA släpande uppgifter nu :D så får gå hem nu om jag känner för det, men måste över i A-huset och hämta mitt busskort. så åker här ifrån 10.30, inte illa att gå till skolan, skicka in en uppgift och sen åka hem, älskar när lärare vabbar, speciellt på Onsdagar då vi bara har två lärare, livet kan inte bli bättre.

Ska sola lite idag när jag kommer hem, eftersom Elin sa att det ska snöa i helgen så får jag passa på medans det är fint väder :D

Nu är det bestämt att vi ska till Lindesberg den 12 maj på crusing också, ska bli skojj  och se annat än runt här. Är ju Mellerud samma dag men vafan det är som moa säger, det är samma sak som att ha en´crusing i frändefors.. det går åt helvete, lika litet ställe.

Fan va gött att det bara är två skoldagar kvar till helgen kom jag på nu :D

HEJSAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: