Jag <3 FREDAG

Kategori: Allmänt

Seg på att uppdatera känner jag, inte för att jag skriver ngt vettigt ändå men sånt e livet ibland :D
va typ i onsdags jag skrev senast tror jag.. :)

minns inte ens vad jag gjort i veckan men vet att det varit jävligt gött att vara ledig igår och idag :D
har typ grejat heeeela dagen idag, först städa jag jonas bil invändigt, skrubba mattorna till och med :D sen tvätta den utvändigt :) efter det var det in och städa, lärt mig att tvätta svarta kläder nu också :D så har även tvättat, bara typ 5 maskiner kvar att tvätta :O

tänkte jag skulle försöka laga ngn god mat men vettefan hur det ska gå, måste la finnas resept ngn stans :D
så jävla gött att vara ensam hemma också :)
får bli en bild på voffen som ligger och stensover efter att ha sprungit runt som en idiot :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: