god MORGON!!

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen, varit ute o hjälp systera i stallet, ledde den största hästen jag någonsin sett:o höll på o skita ner mej, fyfan vända mig om och titta på honom o bara.. "wooow! vilken bjässe" :O

packat ner det allra sista nu också, ska bara få i mig lite frukost så är jag klar för att åka:D ska bli fett kul, lång resa men får hoppas att det är värt de :D sjuk nervös iaf, att vi ska köra fel eftersom jag e så virrig :O men vi har ju en Gps, saken är bara att vi ska få in rätt på den eftersom jag redan glömt av postnummret dit och gatan verkar ju inte ens finnas, eller så är stället bara ett ställe gud har glömt :O typ som Mellerud!

aja börjar få lite brådis nu, behöver en cigg för att lugna ner mig lite känner jag.
ha en trevlig lördag allihop :D
puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: