åska

Kategori: Allmänt

har varit hel okej väder idag ju, då är det klart att det bara måste börja regna åska och blixra.. så kuuuul!
HAPP, mamma o pappa är på JULA så jag e ensam hemma med vovven :) tänkte gå ut o busa lite med han strax :) Teen mom på tv men fel sesong :( blir aldrig den sesongen som jag vill :( bara massa gamla avsnitt..

funderar på om jag ska baka ngt men vettefan om jag orkar, haha:) får la se..
gött att jag är ledig torsdag och fredag denna veckan :D så imorn är de sista dagen i skolan denna veckan och då har jag sovmorgon för första gången detta året :D och slutar inte så sent heller, jääävligt gött :D

Fick VG på nationella i svenska också, as nice. trodde jag skulle få IG men ikke :d hoppas det går lika bra på tal delen :D
engelskan kommer ju gå åt helvete iaf :( tänker absolut inte läsa ett helt år till engelska så måste komma på ngt sätt jag kan fixa till det här på:D mindre än en månad kvar till skolavslutningen nu så dags att lägga i en växel igen :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: