otursdag(y)

Kategori: Allmänt

jahaja, gjort slut på lite pengar idag på jävla fitt bingo som man ändå aldrig vinner ngt på. hatar det ändå går jag dit. tänkte jag kund spela upp alla tusen gratis bingos jag hade men kuuul då hade dom gått ut... bingo kan suga min dase... verkligen otursdag idag när jag skulle gå till pappa efter bingon så skulle jag blåsa på en cigg när den låg i paketet o då såklart flög det upp massa tobak in i mitt öga så kunde inte se och der forsa ur ögat oxå:-( hatar mitt liv idag.. haha så kul när vi skulle beställa mat på donken idag så sa jag till mamma säg att du vill ha salt och peppar oxå o hin baea " har ni dom där salt o peppar pommesfritsen?" lilla mamma:-) lika roligt varje gång hon beställer i drive in :O alltid är det ngt som ska gå fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: