Hatar måndagar -.-

Kategori: Allmänt

Jahapp då vare måndag igen, och nu har man ställt om klockan till sommartid :D och allt går åt rätt håll :) (Y)

Idag har jag varit ute och fotat lite på stan, till en grejs i skolan. (Y)
så underbart att man kommer tillbaks till skolan oså funkar absolut ingenting :( går inte ens att spara hur kul e det då.. -.-

jajaaa sånt som hände. tänkte jag kunde börja med lite släpande uppgifter men det var för jävla tråkigt så jag hamnade här ist :)

Torsdag drar vi till lysekil med skolan och gör reportage om mässan som ska vara på fredagen. men fredag e jag inte med så är antagligen ledig :D kan ine bli bättre. och så ska jag träffa underbara moatoa :D sen lördag blire chill kväll med gött folk :)

puss och kram hela dan :D

fotade elin lite oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: