Veckan

Kategori: Allmänt

Måste börja med att jag skrev lite fel igår, det va visst EM och inte VM. menmen, sånt som händer:D allt va jockibois fel, läste hans blogg oså trodde jag att det var VM bara för det, skyll inte på mig. lika oskyldig som vanligt :D

idag hade vi klassens dag, med massa lekar och grejer, sen var jag och älsklingen iväg och handlade student present åt jimmy :)

Veckan är fullbokad så kommer antagligen inte kunna uppdatera så mycket, imorn är det skol avslutning så då blire att käka smörgåstårta och sen ska jag till överby med Elin och inhandla lite till fotbollen tills på fredag :D Torsdag ska jag på student i vara och sen hade jag för mig att det var något mer men kommer inte ihåg och fredag blire jimmys student sen fotboll på sanden, taggar till tusen :D

puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: