Studenten!

Kategori: Allmänt

Pisstråkigt att jag inte kände ngn som tog studenten idag.. men aja nästa vecka tar Jimmy studenten så då ska jag iaf gå på den, men inte lika roligt i vänersborg. eller rättare sagt det är skit tråkigt i vbg..

aja jag och jonas åkte iaf runt ngr varv i trollhättan och kollade på alla flak, så jävla kul. alla bara skriker och är skit glada medans jag sitter i bilen och bara längtar till nästa år eftersom det är min tur då :D:D:D ska bli gött :D

Jaja,idag blir det lugnt. ska ner till stan en stund ikväll och kolla läget. blir inget drickande iaf eftersom vi ska till grästorp tidigt imorn. efter det får vi se va som händer, är sugen på björn rosenström men blir la bara vbg antar jag, tråkigt att dom ska ha allt samtidigt :/

ska kolla om det finns ngn mat jag kan laga till mig och älsk nu, börjar änna bli hungrig, have a nice Fredag :D
puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: