strul, strul strul

Kategori: Allmänt

Guud va jag är dålig på att uppdatera, men pallar inte görat från mobilen för när jag skriver så hoppar den runt i alla andra meningar och tillslut fattar jag ingenting så jag bara trycker ner skiten. Skulle ju egentligen bott på kusten nu i två veckor eftersom jag skulle jobba, men sheeeet vikken könstig snubbe som var där (en gubbe från en annan firma). han skulle ha hand om huset och hela förra veckan passade det aldrig att vi kom så bohlin (bossen/pappas kompis) sa till oss att vi skulle åka dit. när vi kommer dit så blir han typ sur, och klagar på att han inte visste något om att vi skulle komma och blablabla, sen försökte han ge pappa massa jobb och pappa sa hela tiden att det inte var han som skulle jobba utan det var jag, men då blev han typ sur för jag inte kunde jobba där själv. även fast det skulle varit andra där, men jag måste ha n¨gon med mig ifall ngt skulle hända och hit o dit. pappa orka ju inte stå där o tjaffsa så han tog en skrapa och börja skrapa, sen kommer gubben ner till "vårt hus" och börjar tjata om att vi verkligen måste vara där onsdag och torsdag också, vilket var meningen att jag skulle, men pappa bara "jag kommer inte imorn, det är tösa som ska jobba. inte jag" och då blev han sur och kaxa till sig, så skulle pappa använda en slipmaskin eftersom vi tydligen var tvungna att slipa huset först.. trots att det var gubben som sa till pappa att han skulle göra det så fick han inte det, så vi skrapa klart o drog hem. oså när vi kommer idag så kollar han på oss som vi är ufon. men så skulle han komma ner till vårat hus efter en haltimma så vi var och hämta färg och grejer, så när vi kommer tillbaks är han där med en annan gubbe och står o pratar, o sen g¨r han bara och är helt spårlöst o där står jag o pappa som två fån o väntar på idioten... jippy. så vi ringde bohlin som sa att vi skulle åka hem så då gjorde vi de, får la se om jag ska vara med o måla det.. aja fick iaf jobbat ca 8 timmar + att jag skulle få pappas lön (A) så jag är nöjd :d Jaja, nu måste jag verkligen sätta igång med pannkakorna, innan frida kommer hem o stryper mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: