Nödvändig skoldag..

Kategori: Allmänt

Skönt att jag klarade kompliterningarna i matte iaf :D men har två muntliga kompliteringar kvar så måste gå på matten idag :( hade inställd första lektion men tänkte att jag skulle komma hit ändå eftersom jag ska simma o då tänkte jag att jag kunde göra det direkt men ikke, eftersom läraren hade annat för sig. men ska iaf iväg och simma om typ 20 min nu. sen har vi samhäll där vi bara ska fika och sen matten, så egenligen hade jag lika gärna kunnat stanna hemma och inte behövt komma till skolan förän 13.30.. men men nu är jag här.

Imorn har vi brännbollsdag, sen är jag ledig onsdag torsdag och fredag riktigt lång helg :D efter denna veckan är det skolavslutning så idag blir väll sista riktiga "skoldagen" SKÖÖÖÖNT! :D

helgen har varit helt underbar, spenderad på kusten precis som planerat med min underbara moa :) riktigt skönt att bara åka dit och göra absolut ingenting trotts dåligt väder.

Moa fick för sig att vi skulle ut o ro. kul att jag fick ro första gången, gick åt helvete. när vi skulle "parkera" båten igen åkte vi in i två berg och en brygga.. PERFEKT! sen nästa gång vi skulle åka ut då fick moa ro lite, förstår inte varför inte hon gjorde det från början egentligen eftersom hon var tio gånger bättre än mig :)

aja nu ska jag se om jag hittar lärarn så jag kan få gjort den där simmningen ngn gång..
puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: