dags för kusten

Kategori: Allmänt

ligger o gömmer mig på soffan trotts de fina vädret men de är klart att min katt kommer med den största mus jag sett(helt ärligt) när jag låg o sola så jag sprang in. dags att börja packa snart jonas slutar två så får nog skynda på lite. ska ju bo på kusten i två veckor nu eftersom jag fått jobb där utehade förväntat mig fyra veckor utan föräldrar men så blev de inte så får stå ut med dom i två veckor till.. ska skrapa o måla ett hus inte värsta lat jobbet precis men gött med lite extra pengar.. så surt att alla säger "hoppas de blir fint väder då" fast hallå varför skulle de spela ngn roll jag jobbar ju.. självklart är de gött med varmt väder men kommer ju bli så jävla varm ändå:O jaja de va allt för mig. puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: