ta mig till solen :D<3

Kategori: Allmänt

Sitter o lyssnar på lilla lovis o har det gött, har absolut ingenting att göra, o blir ensam hemma ända till 21.20 ikv:( sen åker jonas tidigt på morgen o kommer hem igen typ 12.00 så blir ju inte så mkt ensam imorn men ändå, sjukt less på att bara sitta här hemma o inte ha ngt att göra, blir ju ganska långtråkigt..
 
men nu är utomlandsresan bokat iaf :D åker om ca 5v :D mamma frågade mig igår om jag ville följa med o då sa jag nej men så ringde hon idag också o fråga o vem står över en utomlandsresa egentligen :o ville inte åkt med först eftersom det bara var gammlingar som skulle åka men nu ska fia o pillan med oxå så det blir nice :D:D har inte hunnit fatta det riktigt än bara. i vanliga fall hade jag lipat nu o varit livrädd för att flyga.. haha
aja nu orkar jag inte sitta här o loda mer, puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: