Hemmafru NEJTACK!

Kategori: Allmänt

fyfan åt den här veckan.. har verkligen inte gjort ngt vettigt har legat på soffan hela jävla veckan.. men idag blire kul iaf, älsklingsfia kommer hit snart :D o ska sova här inatt så idag tänkte vi ta en myskväll :)
 
har kommit fram till att jag inte tänker bli en hemmafru iaf, o tror alla som sett mig iaf i köket håller med för jag suger på att laga mat och baka...
 
har lyckats förstöra tvättmaskinen bra Zarah (Y) sån tur att jag har en sån händig pappa som fixade det :) haha alltid är det ngt han måste åka hem för stackarn. och igår när jag baka var det mjöl i bokstavligt talat hela köket, o smet över hela mig, trodde jag lyckades få bort allt men när jag kom upp i morse var fortfarande halva köket fullt av mjöl.. så idag när jag skulle göra pannacotta till mig o fia, så lyckades jag få det att koka över så nu stinker det sur mjölk i en vecka till.. gjorde typ samma misstag för en vecka sen, man lär sig aldrig av sina misstag..
 
aja har iaf städat o grejat idag, till och med tvättat så hoppas jag inte förstör den igen, istället krymper jag la säkert kläderna för har glömt vad mamma sa att jag skulle tvätta det i:O
 
hejhopp gummi snopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: