Marknad!

Kategori: Allmänt

Mysigt på kusten igår, trotts det tråkiga vädret.. satt i förtältet och spela lite kort oså, skojjsigt :)
innan vi kom till kusten var vi på biltema och köpte tärningar till bilen:)

Gick upp as tidigt idag. Sprang runt i typ en timma och leta efter jonas bilnycklar och var förbannad på honom.. så leta igenom hela bilen, hela husvagnen och hela förtältet, oså tänkte jag att jag skulle kolla i pappas jacka, men varför skulle den va där..? så kom jag på att det är större sannolikhet att den ligger i min jacka, så stoppa ner händerna i fickorna och vad hitta jag där:O JOO nycklarna...

aja då iaf skulle vi äntligen åka till nossebro, så tog upp moa i vbg och sen drog till marknaden:)
handlade två gossedjur till eddie, strumpor och klistermärken till bilen
(för alla som inte vet så äre en saab och jag hatar saab)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: