Hatar mitt liv!

Kategori: Allmänt

HAHHAHAH som ni ser är min blogg så hiiiiimla fin! elleeeeeeer?:O hahah så jävla ful ären!
men jag tröttna på att fixa header och ingenting ville som jag ville så det blev lite rosa här o var, såååå fint assåååå. fårse när jag orkar ändra igen. måste göra en bättre header också men pallar fan inte eftersom jag har så grymt dålig fantasi...

Idag blir det antagligen heldag i skolan :( USCH! pallar inte det. Efter skolan blir det hem en snabbis och hämta nycklarna till husvagnen så drar jag och ponas jonas ner till kusten tills imorn (Y) hoppas det blir bra väder iaf :) hem imorn igen, och då blir det antagligen nossebro :) men fårse vad som händer.

tänkte lägga upp ngr bilder från studiofotograferingen också :)

Elin Stefansson på bilderna
Fotograf: Jag













så nu orkar jag inte lägga upp mer bilder.
trevlig helg ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: