Alla ni som legat med ett skåp upp med handen!

Kategori: Allmänt



Pluggar med söta katten:) i högtalarna spelas alla ni som har legat med ett skåp. längesedan jag hörde den låten kan man ju lungt säga. måste verkligen plugga egentligen men man blir ganska trött på att plugga när man går från att inte ens plugga på lektionerna till att sitta hemma hela dagarna och plugga. och det är ju väldigt lätt att plugga när man har en syster som för en gång skull i livet städar och då väljer hon att göra de när jag pluggar..


Kul att frida tog fram ngn konstif tyg bit och bara
F: Vafan är de här?
Jag: Inte vet jag, men de va de fulaste jag sett.
F: måst gå ner och fråga mamma.
Mamma? va är de här?
Pappa: men den har ju jag gjort!!!
HAHHAHAHHAHAHHAHAHAH
pappa måste verkligen haft MVG i syslöjd...

Back to buissness
Pussheej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: