AJJEMÄÄÄN!

Kategori: Allmänt

sådär , fått in en skoluppgift idag då. skönt slipper jag tänka på den mer. oså har jar läst lite så jag kan redovisa boken imorn iaf. inte för jag ens har läst halva boken men men de löser väll sig. Kul att jag ska ta livmoderhalssprutan imorn... inte kul, som tur är så tar elin den samtidigt som mig iaf.. e fan skiträdd och hon kommer såklart skrämma upp mig ännu mer, för va äre hon e bäst på... men sikken tur att mamma sa att jag kanske kan få komma hem efter jag tagit sprutan beroende på hur det går. kommer lipa som en idiot.. :( hatar verkligen sprutor...kommer verkligen inte kunna somna nu när jag kom o tänka på den skiten.. vid fem är de föreläsning på högskolan också, kommer inte ihåg vad det skulle handla om men de blir säkert jätte bra :) nej nu ska jag gå o kolla om jersey shore har börjat :D hejsanhoppsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: