Teori, teori och lite mer teori.

Kategori: Allmänt

Vart sjukt trött idag vet inte vf, men blir att lägga sig tidigt idag iaf.  gick ju som vanligt bara till 10.00 idag så de va ju gött men kändes ändå ganska segt. sen vare hem o plugga teori..

känner att det är det ända mitt liv består av, har fan aldrig pluggat såhär mkt i hela mitt liv.. får hoppas att de är värt de bara så jag kan få mitt önskade körkort.
har ju iaf bokat uppkörningen och provet nu, så är taggad till tusen. kommer verkligen dö om jag inte klarar de :(
 
har vart ute på en långpromenad med eddie idag igen också, var mysigt. love my dogg <3
sen var det bara att börja plugga igen, läst massa om miljön nu, fattar absolut ingenting.. så fattar vf folk inte gillar miljöfrågorna på provena.. hoppas verkligen inte att jag får miljöfrågor iaf. men nu ska jag gå ut o kissa hunden sen ska jag se om jag orkar läsa ut boken. har inte mkt kvar nu :D
 
puss o kram hela dan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: