Big power meet Västerås! :)

Kategori: Allmänt

Äntligen vilat upp mig o orkar lägga ner lite energi på att skriva här.
 
 
Torsdag - mamma och pappa skulle ner till kusten så kom jag på att jag kunde sova hos fia, så vi kunde komma iväg fort på fredagen, vi packade och hade det gött, stekte makrill och låg o prata som vanligt hela natten.
 
Fredag - klockan ringer 9.00 så går vi upp tar en cigg o hoppar in i duschen, börjar packa in grejerna i bilen och tar det lungt, sminkar oss och gör oss klara, självklart trodde vi att vi hade hela dagen på oss, så blev lite tempo på slutet.när jonas kom packa vi on de sista i bilen och åkte för att tanka o sedan ta upp emil och katta. där börja helvetet... men även det roliga, lr de börja redan på torsdagen :D
efter några timmars bilresa var vi äntligen framme, startade grillen, satte upp tältet o hade de gött, körde fuck the diler o folk samlades runt borden och blev en go hög tillslut, flyttade oss till gräset för att snacka och kolla bilar med ngr andra, sen åkte jag och fia ut o åkte lite, då vare dags för en "kompis" att snacka lite skit om mig och förstöra mellan mig o älsklingen. säger att jag snackar skit om honom så fort han vänder ryggen till o sen undrar varför jag är sur, tack psykologen men varför jag inte ville prata med dig men jag ville prata med FJORTISFIA är för att hon inte är någon jävla lögnare. så nu vet du de med :) självklart passade dom på att snacka ännu mer skit om oss när vi satt o snacka och trodde att jonas min pojkvän som jag varit tsm med i snart 3 år skulle vara på deras sida. HAHHA keep dreaming..
aja sen vare dags att sova
, vaknade nog 10 gånger av att turkarna sprang utanför tältet och leta efter pant blev så jävla förbannad hur jävla svårt är det att bara dra åt helvete, helt ärligt blev så jävla trött påt.
 
Lördag - vaknade typ klockan 9.00 gick upp o käka och chilla lite, sen drog vi oss in mot stan för att kolla lite i affärer och handla. sen tillbaks till tältet och gjorde "middag" och börja dricka lite, sen tog jag fia och jonas en sväng i bilen och kollade runt lite för att se hur det såg ut där alla bilarna var oså, såg även själva meetet, var ju inte litet. ångrar att vi inte gick in men vafan första året då vet man vad man ska göra annorlunda nästa gång :) blv jagade av getingar o vare inte det så vare sånna där stora flugor, haha. slutade bra, blev stucken.. :( efter långt köande kom vi tillbaks till tältet igen och körde fuck the diler igen och träffade lite annat folk som vi hängde med. så skulle vi gå in till stan, då liftar jonas så där var han borta men så gick jag o fia till statiol där man hörde jonas rund under fötterna som skrek, var inte speciellt svårt att hitta honom:) där var vi ett bra tag eftersom vi mötte sofie :) sen åkte vi med ngr till ett båtvalv eller vare nu va, så jag och jonas började gå hem, sov sjukt gött den natten iaf :)
 
söndag - dags för hemfärd, vaknade av att de regna, super kul.. men tur att det kom dagen vi skulle åka hem o inte innan. packade ihop tältet och drog oss hemmåt, det verkligen spöregna så man knappt såg något sp vi var tvugna att stanna, så vi käkade, spelade på maskiner och tog det lungt innan vi påbörjade resan hem igen. var jävligt skönt att vara på hemma plan men det var väll bara för man ville bli av med svinen.
 
längtar redan tillbaks.. :) kör nästa år igen, fast förhoppningsvis inte i tält då :)
älskar Västerås<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: